Sunday 13 April 2014

alhamdulillah

alhamdulillah..
erm..otak aku dah kering idea nak melakar kata-kata..
bak kata sahabat.."tak pe la..nanti idea datang kau tulis lah.."

act..semua dialog tuh dalam loghat kelantan..
kalau aku yang melakar kata..memang dalam kL lah..hehe..

sori eh korang..
aku rasa..kalau aku tulis dalam loghat kelantan..lagi meleleh air mata diorang bila baca balik kisah-kisah ni..

saje nak amik port tulis tentang cerita kita..
rasa-rasanya..kalau diorang melakar kata..lagi best kot.sebab diorang sendiri yang rasa..

kata mereka,aku tak punya perasaan..ape yang berlaku..aku selalu je buat muka selamba macam takde ape pun yang berlaku..

haha..itu depan korang la..saje taknak tunjuk..

lagipun..ape-ape yang berlaku..aku cuba terima dengan hati yang terbuka..meskipon jerit perih harus ku telan..

yang paling perit sekali time STAM ni..ape yang dihafal langsung tak melekat..
haa..sape yang pernah lalui,dia boleh cakap la..

nampak sangat hati ni kotor..
astaghfirullah..

bak kata Ustazah Rogayah..maddah dalam Stam ni semuanya maddah syurga..
iye la..semuanya memerlukan kepada teknik hafalan..

sape yang malas ..memang perit la kalau nak go on dalam exam (diri sendiri..eheh)

erm..setakat ni dulu kot..
wallahualam..

No comments:

Post a Comment